Nathalie Pahlenstam

Worktime

Publicerad 2014-02-09 11:06:02 i mina dagar,

Helgen har bestått av jobb, fredag kväll, igår och idag. Hade tänkt träna både igår och idag men åkte på en liten förkylning igår så det blev inget med det. Får vila idag och hoppas på ett benpass imorgon! 

Annars har veckan bestått av skola, instruktörspass, gym, jobb i receptionen när vi hade medlemskväll i onsdags, högskolemässa i Trollhättan. Igår efter jobbet filmade jag stepen i hopp om att bli godkänd och sen på kvällen var jag med Emmie. Vi åkte in till stan och köpte med oss mat och sen tog vi det lungt hemma hos henne. 
 
 I veckan tog jag personbästa med 2 kg till i bänkpress, och här på videon tog jag personbästa i marklyft. 110 kg! Har stått stilla på 105 kg jättelänge, så det kändes skitbra. Ska fila lite mer på tekniken dock. Nästa vecka är det högreps som gäller då är det kontakt och teknik som gäller!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela