Nathalie Pahlenstam

Be your own inspiration

Publicerad 2014-03-16 19:22:49 i mina dagar,

Har haft en grym dag i Göteborg med Lykke. Körde crossfit på Crossfit Västkusten, där vi nötade teknik och sedan körde en rolig WOD som bestod av 5 varv utav:
 
20 Kettlebellswing
7 Pullups
 
Vänd ett kort ut en kortlek..
Rött kort: 250 m rodd
Svart kort: 15 Boxjump
 
Roligt och jobbigt!
 
Fick med mig en snygg tröja hem också! Helt kär i denna klubben!
Efteråt har vi varit i stan, och käkat åså. Kom hem med bussen vid 18 tiden så har duschat, käkat lite och så där nu.. ska bara ta de lungt resten av kvällen och ladda för ännu en vecka med praktik!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela