Nathalie Pahlenstam

Grym helg!

Publicerad 2014-03-02 22:18:32 i mina dagar,

Har landat i sängen efter 5-6 h hemresa från Stockholm efter en helt fantastisk helg. Åkte härirån 6 på morgonen i fredags och kom fram till Stockholm vid 12.30, dagen startade i kaos. Vi kunde verkligen inte hitta vårt hotell, hamnade på världens industriområde och gick runt i 1-2 h med våra tunga väskor som några idioter. Slutade med att vi fick ta en taxi när vi var ca 10 min från hotellet.... Väl framme var hotellet allt annat än vad vi hade hoppats så vi blev ju inte gladare utav de direkt. Gym och spaavdelningen bestod av ett rum med en latsdragsmaskin och ett löpband och spaet bestod av en bastu som jag inte ens tror att vi hittade. Vi som till och med hade tagit med oss bikini haha! 
 
Men efter att vi fått gått ut och käkat lite och det var dags för Avicii så kom allt humöret tillbax och vilket grym kväll vi fick! Så sjukt jäkla bra var det verkligen så det var nästan så vi hade betalat för att se konserten igen igår.... 
 
 
Gårdagen bestod av shopping, god mat och biljard med några härliga killar vi mötte upp. Det var typ första gången jag spelade biljard, men jag lärde mig lite tillslut iallafall efter en del skratt haha....
 
 
Idag tog vi de lungt på hotellet så länge vi kunde, men vi var tvugna att checka ut kl. 12 så vi åkte in till stan och satte oss och fikade åså tills tåget gick hem kl.16! Helgrym helg! Mer bilder kommer upp så fort jag lagt in de på datan.. detta var bara lite bilder som jag lagt upp på instagram. Nu blir det en snabbdusch innan sova för praktik imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela