Nathalie Pahlenstam

UTVECKLING UNDER 2013

Publicerad 2014-01-06 13:53:05 i mina dagar,

Tänkte visa förra årets utveckling med lite bilder. Har egentligen inte förändrats asmycket utan störst förändring är det om man jämför ännnu någon månad tillbaka.
Har lärt mig massor under året, gått upp en del i vikt som har varit mitt mål, har blivit instruktör och jag har växt ur alla mina jeans. Där är nog den största förändringen, låren och rumpan har växt.
Har varit ett jättekul år träningsmässigt och jag ser fram emot 2014 som förhoppningsvis kommer innehålla någon tävling!
 
Januari
 
Februari
 
 
Mars
 
April
 
Maj
 
Juni
 
Juli
 
 
Augusti
 
September
 
 
Oktober
 
November
 
December
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela