Nathalie Pahlenstam

Söndag

Publicerad 2014-01-19 15:32:01 i mina dagar,

 
Första söndagen sen i somras, med något litet undantag, som jag inte är på jobbet den här tiden. Eftersom vi har ökat öppetiderna på gymmet till lördagar också så kommer jag och en annan kille ta varannan helg istället. Känns skönt! 
Som alla söndagar är det ben på gymmet som gäller, så har vilat hemma hela dagen, pluggat lite och precis käkat mat och taggar ordentligen nu! Skönt att inte köra ben innan jobbet för en gångs skull för de är så jäkla stressigt. 
 
Annars så har det varit en bra vecka, har gått rätt fort faktiskt och de känns som att hela våren kommer att gå lika fort. Har inte gjort så mycket mer än skola och instruktörsjobb. Helgen har också varit lugn, i fredags höll jag i ett x-fitpass som var veckans fredagspass (olika varje vecka) och sedan satte vi oss i bastun innan jag och Emmie åkte hem till henne och åt champinjoner.... okej inte bara champinjoner men det har blivit en grej att vi äter de hela tiden haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela