Nathalie Pahlenstam

Såå skönt med helg...

Publicerad 2014-01-11 16:13:07 i mina dagar,

 
Helt underbart med helg, jag är så sjukt jäkla trött och har varit hela veckan. Igår stensov jag hela vägen från Uddevalla på bussen. Sov riktigt gött inatt också för den delen, men behöver fortfarande sova ikapp ännu mera!
Igår efter skolan blev det marklyft + axlar på gymmet, och sedan lite fredagsmys hos Julia. Vi såg en jättebra film, hette Captain Phillips tror jag den hette.
 
Idag blev det en sväng till Torp, köpte ett par Nike-skor men är inte 100 på dem än, så får se om jag behåller dem. Annars hittade jag ingenting.. nu sitter jag hos farmor och tar det lungt.
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-01-11 17:13:03

Vill oxå ha nya dojjor👟👟👟👟

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela