Nathalie Pahlenstam

Årets första inlägg

Publicerad 2014-01-01 16:28:06 i mina dagar,

Hade en grym kväll igår med några goa människor, ett riktigt bra avslut på året. Innan det gjorde jag årets sista träningspass som blev två timmarspinning. Fullbokat var det och en fantastisk känsla efteråt när man har klarat sig igenom två timmar tillsammans. 
 
Vaknade jättetidigt idag fast jag inte har sovit, så har kollat på The walking dead och chillat, så blev det en tur till Angela för att käka med några från igår. 

Det blir en riktigt lugn dag idag, men jag är så taggad på detta året. Så mycket som kommer att hända! Önskar er alla en god fortsättning så gör vi 2014 till ett grymt år! 
 
En halv bild från igår, det blev inte mer bilder än så haha. Kanske ett nyårslöfte att ta mer bilder?? 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-01-03 14:27:47

gott nytt år :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela