Nathalie Pahlenstam

We all make something. Some make excuses. Some make differences

Publicerad 2014-02-20 21:58:45 i mina dagar,

 
Rubriken säger allt. Värt att tänka på, man får vad man ger helt enkelt. Vissa har alltid sina ursäkter till varför saker inte blir gjort, men de sitter ändå och klagar på att de inte blir gjort. Man har inte tid, utan man gör sig tid. När man väl tänker så, och slutar med sina jäkla bortförklaringar och ursäkter, DÅ lyckas man oavsett vad det handlar om. 
 
Jag sitter äntligen hemma i min egna säng och är så trött så jag kommer att somna sittande här snart. Åkte till Göteborg igår så tidigt som halv åtta, mötte upp Lykke och tog oss ut till Landvetter för våra 2 sista PT-timmar på Crossfit västkusten. Det var jättekul igår verkligen, vi övade i stort sett på allt. Rodd, hopprep, kettlebellswing, pullups, snatches, thursters.. ja de mesta! Det jag verkligen vill lära mig och bli bättre på är double unders med hopprep (alltså när man snurrar repet två gånger under ett hopp) kipping pullups och snatches. 
Vi avlsutade med en variant av WOD:en Fran som går ut på att man gör 21 - 15 - 9 reps på tid. Egentligen ska man göra thursters och pullups, men vi gjorde Wall balls (benböj och kasta en boll mot väggen) och burpees. Skitjobbigt!!
 
När vi var färdiga köpte jag mig ett klippkort där faktiskt, och så beställde jag en tröja som skulle komma i mars någon gång! Sen åkte vi in till stan och käkade åså. Åkte hem till min morbror sen, sov där inatt och idag åkte jag direkt till jobbet från Göteborg. Har jobbat hela kvällen, och så mycket roligare än så har inte dagen varit. 
 
Fredag imorgon... hoppas ni får en bra helg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela