Nathalie Pahlenstam

Lång dag.

Publicerad 2014-02-24 21:50:33 i mina dagar,

Första praktikdagen på Cubus är gjord. Roligt med praktik, men det är alltid mycket att ta in första dagen och man känner sig lite i vägen när man inte vet vart man ska vara och vad man ska göra. Men det var ändå kul, tror detta blir några bra fyra veckor! 
Blev som sagt en lång dag, hoppade av på gymmet direkt, tjatade med Hugo och sen körde jag ett Grit-pass. Åh va det märks när man inte är på topp, sovit dåligt och druckit dåligt och de märks direkt. Lassade på 1 kg till på stången idag också som kändes som 5 kg. Men skönt när de va gjort! Ätit kvällsmat och duschat och tänkte sova, men så råkade jag starta en dokumentär om Crossfit som var sjukt bra.... vill inte stoppa den.. men behöver verkligen sova så ska försöka slita mig snart. Hehe. Ny dag väntar imorgon med mer praktik! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela