Nathalie Pahlenstam

JOBBHELG

Publicerad 2014-02-22 15:47:10 i mina dagar,

Kom precis hem från gymmet efter att ha jobbat och hållt ett grymt X-fitpass. Testade att lägga upp det lite mer som Crossfit idag vilket blev riktigt bra! Satte mig en stund i massagestolen sen och nu är jag hemma och ska strax duscha. Sen blir det myskväll med Jina och Julia! Ska laga någon god mat och kolla på film och bara ta det lungt. 
 
Igår fick jag en grym nyhet vilket var att jag är med i Energy Fys teamet, känns jättebra och kul att dem vill ha med mig! Handlar ju så sjukt mycket där och gillar verkligen den affären! Snart ska jag börja träna lite smått med Therese också som är min coach nu när jag ska tävla lite! Satsar ju på Fitness Five nästa år istället för nu till sommaren, men det ska allt bli lite småtävlingar innan det som en liten mjukstart. Det blir kanske en tävling i Augusti och sedan är jag sugen på något som Rep Power eller liknande till hösten. Ska bli så kul! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela