Nathalie Pahlenstam

Min nya bästis

Publicerad 2013-10-15 21:12:26 i mina dagar,

 
Stepbrädan! Haha nej, åh vad jag hatade den igår. Men har ändå insett att det kan vara rätt kul med step, blev lite mycket bara att köra det första gången i helgen och då mata på med de i flera timmar sträck, och sen dessutom fortsätta nöta det hela veckan. Men det är ändå roligare än vad jag trodde från början.
Imon och på torsdag tänkte jag samla ihop lite folk och få träna på att köra det med dem. Är lite nervös för utbildningen i helgen faktiskt.

Menmen, ingen idé att oroa sig egentligen, bara att köra sitt bästa och se hur långt det räcker.
Idag har jag varit i skolan, jobbat, hållt cirkelträning och hjälpt Bea i gymmet. Kul dag faktiskt! Jag och Emmie försökte oss på att stå på händer också, men vi är för fega haha.. ahja det ska gå snart.
 
Imon slutar jag tidigt så ska hem och chilla innan jag ska nöta mer step!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela