Nathalie Pahlenstam

X-FIT OCH RECEPTIONSJOBB

Publicerad 2013-11-19 21:47:15 i mina dagar,

Det är vad kvällen har gått åt till. Bytte ute cirkelträningen mot X-fit och oj vad det drog till sig folk. Kom en massa nya deltagare och vi trängdes inne i den lilla salen då dem kör Combat i den andra, men det gick aaasbra ändå. Skitkul var det! Tror dem andra tyckte det också, iallafall efteråt hehe. Kommer fortsätta med x-fit istället för cirkel, men kör fortfarande cirkelträning som lunchpass nästa måndag och tisdag, sista gången då.
Blev som sagt jobb i receptionen resten av kvällen så slutade 21 och kom hem för ca en halvtimme sen, har redan hunnit slänga i mig mat, ska duscha nu och sen sova. Ny dag imorgon!
 
Jätteeerandom bild, men japppp
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela