Nathalie Pahlenstam

SÅ trött

Publicerad 2013-11-08 23:22:00 i mina dagar,

Kom precis hem ifrån Julia efter en myskväll med tacos och idol, var så trött så jag höll på att somna så kände att det var dags att åka hem haha. Har haft en så sjuuuukt lång och jobbig vecka. Full med jobb, har hållt pass, haft praktik på Kahls, planerat vår fitnesskväll på måndag (gymnasiearbete), vart i Göteborg på utbildning och jaaa jag vet inte ens vad jag har gjort mer. Igår var dock den värsta dagen, hade praktik från 9.30-16, tog bussen direkt till Munkedal och jobbade på gymmet 17-21. Trodde jag skulle dö sista halvtimmen......
 
Men nu är det iallafall ÄNTLIGEN helg!! Imon ska jag njuta av att inte ha något jobb eller något som måste göras, och sen på söndag så blir det jobb igen haha. Tjänar iallafall pengar!
 
BTW så har jag äntligen klarat att göra viktade dips!!!
 
Nu tänker jag sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela