Nathalie Pahlenstam

OTURSDAG

Publicerad 2013-11-28 21:35:31 i mina dagar,

Vaknade vääääldigt långt på fel sida idag. Har varit på superdåligt humör hela dagen, jag har missat bussar, vält ut saker, tappat saker, gått in i saker, haft värk i tanden. Ja.... det finns inte så mycket som jag inte vill klaga på idag. Men jag är iallafall glad för att jag ska snart lägga mig och sova, ända tills 8 imorgon. Sen är det bara några praktiktimmar kvar, och sedan HELG. Göööttt! Ska ta de så lungt som möjligt imorgon.
På lördag åker jag och Emmie till Göteborg och då är det äntligen dags för fitnessfestivalen! Kommer va grymt. Blir dock bara på lördagen eftersom jag har praktik hela dagen imorgon och på söndag jobbar jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela