Nathalie Pahlenstam

Gårdagen och dagen

Publicerad 2013-11-12 22:53:08 i mina dagar,

 
Gårdagen blev, som ni kanske såg på bilderna riktigt lyckad. Det kom jättemycket folk som deltog på passen och tävlingarna var inte lika många som ställde upp men vi fick allt lite vinnare ändå hehe!
Från Celcius som var med och sponsrade oss kom Marcus och Emmy som är ambassadörer för Celsius. Marcus är skaparen av Renvilja för er som har hört talas om det, så de var riktigt kul att få träffa båda två!
 
Kvällen höll på fram till 21, och sista passet vi körde var när jag höll i crosscage. Då var dem rätt trötta efter alla pass dem hade vart med i, men dem fixade allt det ändå! Sen packade vi ihop allting och drog hem.
 
Idag blev det lite jobb, hålla  pass och lite träning jag själv. Blev lite rygg idag mest för att jag var sugen på marklyft. Högreps denna veckan och låga vikter (astråkigt) men därför passade jag på att köra 50 reps på kroppsvikten igen och ta tid. 2, 38 min tog det denna gången. Bara 3 sek snabbare än sist, men är ändå nöjd!
 
Imon blir det en sväng till stan också, ska förbi skolan och luncha med Emmie och sen kl. 14 börjar jag praktik på Kahls.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela