Nathalie Pahlenstam

Äntligen fredag imon

Publicerad 2013-11-21 22:23:57 i mina dagar,

 
Ikväll är en sån kväll som jag kommer somna på 5 min, direkt när jag stänger ner datan. Jag hade lika gärna kunnat somna kl. 21 ikväll så trött som jag är men det hade väl inte varit så bra eftersom jag fortfarande var kvar på jobbet då.
 
Idag har jag haft praktik + jobb. 10 h jobb sammanlagt med 1 h emellan, FAN va skönt eller?? Har jobbat 3 kvällar i rad på gymmet nu, men jag klagar faktiskt inte. Cash is king!
 
Är dock så jäkla glad över fredag imorgon. Har praktik först fram till kl. 16, sen bussen till Nordic Wellness direkt för att hålla X-fit som är veckans fredagspass. Har tvingat dit några tjejer så efteråt tänkte vi basta och så innan vi ska till Uddevalla och se på The hunger games. Jag har nog aldrig varit så taggat på en biofilm. Bästa filmen och böckerna också. Har väntat sen i somras på denna filmen!
 
Så japp, så är läget. Nu tänker jag sova! Hoppas ni får en bra fredag imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela