Nathalie Pahlenstam

GLAD PÅSK

Publicerad 2013-03-30 16:32:58 i mina dagar,

Glad påsk på er! Kom hem från farmor för en liten stund sen och har precis duschat och valt kläder för kvällen. Har haft en lugn dag, hjälpt farmor städa altanen, suttit framför datorn och vart ute på en promenix för att vädret såg fint men nej, blåste typ bort istället.
 
Om ca 1 timme ska jag ta bussen till Julia i Kungshamn där vi ska vara en stund ikväll och sen ska vi dra vidare på en fest där i folkets hus. Kommer nog bli asnice! 
En bild på mig och Frida, aslängesen vi var ute tillsammans så ikväll kör viiii! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela