Nathalie Pahlenstam

BIOLÖRDAG

Publicerad 2013-06-29 16:58:28 i mina dagar,

Känner att vädret inte är sådär jätte inbjudande att springa runt i ute så därför ska jag spendera kvällen på bio med några sköna tjejer. Ska åka och hämta Louise om en timme så tänkte vi dra in och käka något gott i stan innan också!
 
Annars då.. hade en jättebra dag igår med Emmie och även torsdagkväll då jag sov hos henne efter min träning. Igår gjorde vi lite allt möjligt och jag köpte mig äntligen dem snygga träningsbyxorna från Better bodies som jag har dregglat över så länge. Ska slänga upp en bild på dem imon eller något! Billga var dem inte, men jag ser det som en liten belöning till mig själv hehe.
Sen körde Emmie mig till gymmet för jobb och hon drog vidare för hon skulle ut! Jobbade till halv åtta och sen åkte jag hem till farmor och tog det jättelungt bara. Somnade tidigt och vaknade ovanligt sent, men de behövdes verkligen har sovit sjukt dåligt hela veckan...
Orkar inte koppla in telen nu så några bilder blir det inte, men nu ska jag iallafall bara chilla innan jag åker och hämtar Louise. Ha en bra lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela