Nathalie Pahlenstam

Torsdaaag

Publicerad 2013-12-05 21:04:39 i mina dagar,

Storm ute ju! Orkar inte att jag har gått ute typ hela dagen känns det som, utan paraply. Så typisk mig!
Ahja, har vart hos tandläkarn idag och bytat båge så det är bebismat som gäller nu haha. Gick dock rätt bra att käka i början innan det hade börjat verka, så jag har vart hos mormor där vi käka mat från Cactuz som jag hade med mig från stan.
Vi kolla på film och drack té och tog de lungt, sen har jag vart på GRIT och tränat mage med Emmie. Hon körde hem mig för en liten stund sen i snöstormen, hahah. Hon borde inte få köra på vintern!! Men vi tog oss hem hela iallafall...
 
Imorgon är det äntligen fredag, ska dock jobba kväll och innan det hålla i ett step och styrka pass tillsammans med Gabriela och Klara. De blir nog kul, lite nervös men de går nog över! Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan se på How I met your mother innan jag går och lägger mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela