Nathalie Pahlenstam

LAST DAYS

Publicerad 2013-12-22 10:38:15 i mina dagar,

I fredags fick vi äntligen jullov, hade lite avslutning i skolan och så som vanligt. Sen hade vi lite julklappsmys på jobbet, Ulla hade köpt smörgåstårta och så fick vi våra julklappar från Nordic Wellness som var jättesnygga hörlurar! Jag jobbade efter det, och när jag slutade så åkte jag och Emmie in till stan för att kolla Hobbit del 2 på bio. Den var inte alls lika bra som första delen faktiskt... plus att det var typ 40 grader där inne så man svettades sönder haha.
Igår hade jag ställt klockan för att åka till gymmet och vara med på spinning kl. 9, jag har inte kört spinning på över 1 månad tror jag så det var sjukt jobbigt. Med ett riktitgt roligt pass! Sen satte jag mig i massagestolen en liten stund och duschade innan jag och Emmie tog tåget till Göteborg. Käkade direkt när vi kom fram och sen köpte vi julklappar, SJUKT mycket folk men vi lyckades hitta nästan allt vi tänkt. Jag är helt färdig nu iallafall! 
Så skönt att det är gjort, nu sitter jag och laddar för gym innan jobbet! Ben står på schemat och idag ska de fan bli tungt! Sen blir de jobb hela dagen. 
Hoppas ni har en bra söndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela