Nathalie Pahlenstam

Torsdaaag

Publicerad 2013-12-26 09:07:00 i mina dagar,

 
Godmorgon! Sitter och laddar för ett x-fit pass jag ska hålla om en stund på Nordic Wellness. Efter det ska jag hämta bröderna och mormor så åker vi till mamma för att fira jul. 
 
Senaste dagarna... i måndags jobbade jag hela dagen, åkte sen till mamma för att sova där. Dem har ju precis flyttat in i ett nytt hus som dem renoverat och grejat med ett tag, så det var första gången jag såg det när allting var färdigt. Jättefint var det! 
Jag kom dit rätt sent så vi åt kvällsmat och kollade på TV innan vi gick och la oss. 
 
Vaknade upp där på Julafton och var där en liten stund, sen åkte jag hem och gick nästan direkt till farmor för att hjälpa henne lite med maten. Senare kom pappa, så åt vi julbord och öppnade lite julklappar. Fick bl a. en skitsnygg tröja (som jag har på bilden) från IcanIwill, pengar till en crossfitintrokurs, hörlurar, flytta hemifrångrejer och lite andra småsaker. 
 
Igår drog jag och tränade marklyft och axlar, satte nytt PB i marklyft och ökade till 105 kg! Känner redan träningsvärken i ländryggen.. sen efter det satte jag PB i Pushpress också! Helt okej sådär sista veckan på året hehe. 
Träffade Emmie också så vi bytte julklappar, fick en jättemysig halsduk. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela