Nathalie Pahlenstam

ANDRA ADVENT + Videos

Publicerad 2013-12-08 22:01:00 i mina dagar,

Firade andra advent med ett benpass, gick in på 8 reps idag så kunde öka lite mer jämfört med förra veckan. Fick till och med ett litet PB i böj! Efter passet var det jobb som gällde och idag bjussa jag på pepparkakor och glögg och massa tända ljus. Mysigt.
Efter jobbet tog jag mig en promenad hem till farmor, trodde att det skulle ta mig typ en timme extra för all snö men det var plogat överallt så gick skitbra.
 
Annars så har helgen vart lugn och riktigt bra, har jobbat, vart med Jina, vart i Göteborg med Lycke och myst med Emmie. I fredags höll jag även mitt första MRL-pass, fast vi kallar det step och styrka eftersom vi inte har "släppt" MRL än, så får inte kalla det för de. Körde tillsammans med Klara och Gabriela och det var jättekul, första gången för Klara också men vi fixade de riktigt bra!
 
Imorgon är det skola igen, och denna veckan är det både skola och jobb som gäller. På onsdag när jag har studiedag ska vi på en utbildning på Nordic Wellness i Uddevalla, och efter det ska jag jobba direkt så de blir inte mycket "studiedag" där..... haha.
 
Här kommer lite videos också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela