Nathalie Pahlenstam

THURSDAY

Publicerad 2013-08-29 22:25:51 i mina dagar,

Sådär ja! En dag kvar sen har jag gjort min första vecka i skolan, har beställt studenmössa REDAN, först av alla antar jag! Annars har inte mycket hänt i skolan, har klämt in nåt träningspass, jobbat lite, träffat en kompis, vart uppe hos mina bröder och så där.. imon är det fredag äntligen. Blir skola, spinning, mys i stan och sen bio. Låter helt perfekt för jag vill inte ens se alkohol just nu är trött på de efter en vecka i Rhodos haha. 
 
Min telefon gick ju sönder där också, så har gått med en skärm några dagar som man inte ser något på men så igår fick jag lånat en Samsung så jag kan iallafall smsa och va inne på facebook och insta, mer appar än så klarar den inte av haha men de är väl de viktigaste. Känner mig inte lika handikappad nu iallafall som jag har gjort dem senaste dagarna men jo jag saknar min iPhone rätt så mycket asså.. därför har jag heller inga nya bilder eller nånting att lägga upp, så de är mest därför jag inte orkat blogga förräns nu.
 
Menmen, nu ska jag hoppa in i duschen, slänga mig i sängen och läsa Fifty Shades of Grey tills jag somnar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela