Nathalie Pahlenstam

Fredagen.

Publicerad 2012-03-31 11:02:50 i Bilder/Videos,

Hallådär! Har precis ätit lite frukost och druckit kaffe och funderar på vad som händer resten av dagen. Got no plans, tråkigt. Ska väl försöka plugga ikapp lite osv..
Igår var vi vi på uf-mässa i Lysekil med klassen och kollade på en föreläsning och sedan gick vi runt och kollade på allas grejer. Efteråt drog jag och Jina till torp, köpte hårfärg och godis och Jina köpte en snygg kjol. Så fick vi skjuts hem till munkis och jag åkte hem till Sophia och Anna, som hjälpte mig klippa och färga håret. De syns inte jättemycket men det gjorde ändå riktigt gott. Fick bort min fula slinga åså. Sen vid sju körde Sophia mig på moppen till Thea där vi hade lite tjejkväll med tjejerna från förra klassen. Åt tacos/Fajitas, morotstårta och firade Sandra och Elin lite som har fyllt och Elin som fyller idag. Riktigt mysig kväll.
Sedan hämta pappa mig och jag hoppa direkt i sängen när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela