Nathalie Pahlenstam

DAY SIX

Publicerad 2012-01-22 12:06:44 i Get to know me,

Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag

Går upp ungefär halv sju för att hinna äta frukost åså utan stress. De första jag gör är tar på mig kläder, äter frukost, tvättar ansiktet och borstar tänderna. Slänger på lite primer och mascara. Fixar håret. Går till tåget ungefär tjugo över sju.



Söndag idag, inte bestämt mig än om det blir träning idag, får se på de senare.. gårkvällen var iaf riktigt mys med Jina. Åkte hem till henne vid halv åtta eller något efter att ha ätit middag här hemma. Låg och kollade på gladiotererna, drack chailatte, spelade något spel och bara pratade. Så hämtade pappa mig sen och jag somna så himla skönt så trött som jag var.

Iaf, inte mycket mer än de att skriva. Ni får ha en bra söndag och ha inte alltför mycket söndagsångest.. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela