Nathalie Pahlenstam

20120228

Publicerad 2012-02-28 15:20:58 i mina dagar,

Kan beskriva dagen med två ord - ångest och magont. Haft en sån jävla kass dag så det finns inte, men gick iallafall bara tills två idag.
Igår tog jag bussen till Lysekil direkt efter skolan och åkte hem till Claes och mamma. Riktigt skönt att få vara med mamma lite även om jag inte är hemma hos henne. Där stod dem iaf färdiga med middan och sen blev det typ bara tvtittande resten av kvällen. Tyvärr fick jag ta bussen en timme tidigare än vad jag är van vid, alltså 6.40!! Tycker så synd om dem som måste åka så tidigt varje dag, riktig pain in the ass var det att behöva gå så tidigt. Men jag sover väl gott inatt då istället.
Har inga planer för dagen och imon är det temadag i skolan om homo, bi och transsexuella. Tror ialllafall att det skulle handla om det. Därför missar jag min sovmorgon som jag har på onsdagar, fuck life....
Nu ska jag slå på en film och gräva ner mig i sängen. Peace out.
Gammal bild men den beskriver mig rätt bra just nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela