Nathalie Pahlenstam

MITT 2012

Publicerad 2012-12-28 23:10:44 i mina dagar,

En av många tjejkvällar med några sköna tjejer
 
Firade Sophia!
 
 
Bästa mamma
 
 
Lunchade med dessa goa tjejer
 
 
En av många myskvällar
 
 
Bytte skola till plusgymnasiet. Hamnade i en riktigt go klass, och här åkte vi till Ullared. 
 
 
Kollade på Sophia när hon deltog i x-factor!
 
Jag & Lovisa fyllde 17 och firade tillsammans
, fick min älskade iPhone, smörgåstårta och en härlig kväll med dem bästa jag känner.Och en massa presenter! 
 
 
Fina Molly fick en massa valpar
 
 
Promenix med mina bröder, mamma och Claes
 
 
Hände med Jinaa
 
 
Och massa andra goingar..
 
 
Vi drog till Göteborg med klassen och skolan bjöd på bio! AG var dock den ända killen som orkade hänga med, så ja.. det blev en tjejfilm!
 
 
Åså kom sommarlovet
 
Och midsommar.. inte så fräsch bild kanske hehe. Men det var en grym kväll, trots allt regnet
 
 
Fick sommarjobb
 
 
Åkte lite båt med la familia
 
 
 
En av VÄLDIGT få soldagar..
 
 
Kollade på Timbuktu på Fallens dagar
 
 
Hamnade på lite konstiga ställen med Frida.. men lyckades ha det rätttt bra ändå haha.
 
 
 
Avslutade sommarlovet med kräftskiva hemma hos Johanna!
 
 
Så började hösten, och skolan menn vi lyckades ha kul ändå
 
 
Firade Emmies 18årsdag
 
 
Hängde med ännu mer skönt folk
Kom igång med UF 
 
 
Spelade Gunball & Sumobrottning med klassen
 
 
Gjorde Henna-tatuering med Sophia
 
 
Kom igång ordentligt med träningen! 
 
 
Har haft ett riktigt bra år faktiskt, men oj vad 2013 ska bli bättre. Fyller 18, har en planerat grym sommar och ja så mycket bättre ska nästa år bli! 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-01-05 20:03:34

ahahahahha fan va kul bilder !! "Hamnade på lite konstiga ställen med Frida.." hahahahah sant

Svar: hahahahha jaa, men roliga minnen iaf!
Nathalie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela