Nathalie Pahlenstam

TVÅTUSENELVA

Publicerad 2011-12-30 22:44:28 i Bilder/Videos,

Halloo på er! Året närmar sig slutet och imon är sista dagen på tvåtusen elva. Haft ett rätt tufft år faktiskt, som dom som följt bloggen vet. Men har samtidigt varit ett underbart år med sista året på Kungsmark, Balen, Börjat på gymnasiet. Träffat riktigt härliga människor och haft några riktigt bra dagar. Här kommer en liten sammanfattning med bilder av året. Enjoy





Började året med hemfärd ifrån Thailand där vi spenderade julen och nyår med familjen. När jag kom hem fick jag träffa min nyfödda kusin och mina andra släktingar och fira lite jul med dom. Här är Vincent på första bilden och Leo med mamma på den andra!



Hade en myskväll med tjejerna i Mys bastu som dom precis hade fixat!



Åt tväärgo mat på en indisk restaurang med Jina



Testade sushi för första gången, tyckte dock inte att det var lika gott då som jag gör nu! Hehe



Började umgås med massa grymma brudar som jag inte fattar varför jag inte varit med innan!?



Jag och fina Alisa på tjejkväll hos Giselle.



Firade Lizette med tacos och sedan bowling.



Årets första grillväll hemma hos Thea.



Jina agerar modell (hahah) på ännu en grillväll hemma hos My!



Och kub såklart..




Lite firande för fina Anna!



Och så firade vi även mig lite..



Vi tog oss en tur till Göteborg för att kolla på Veronica Maggio på Liseberg.. på något sätt hamnade vi istället på sämsta skräckfilmen på bio..



Lollo hade lite sweeet sexteen i parken!



Bjöd på kladdkaka, cheesecake och GLASSBOOMB!



Kusin åt lite bulle medans vi satt och kollade på folk som sprang... höhö



Överraskade Alisa med tååårta när hon fyllde år!



Niorna gjorde en awesome muckshow (som jag inte var med i, men fick iaf va med på bilden haha)



Hade lite skolavslutning för sista gången på Kungsmark.



Och sen hade vi en gryyym kväll på balen!




Tog en båttur ut till Bornö och tältade med fina vänner!



Blev även en tripp till Liseberg med brudarna!



Sommardag med fina Arnesa.



Jag och Lollo hade lite kul framför camen.. har rätt många av dessa bilder ^^



Fjorden!



Vi tog oss en tur till Smögen och åt lite god mat och milk shake!



Fira Elmooo!



Jag och Lollo åkte och hälsa på Jonathan och Lollo tog sin sushioskuld!



Sen stannade jag kvar i gbg för att träffa min bror, morbror, kusinerna och Evelina. Följde med killarna på någon konsert som min bror ville se. Riktigt bra var det, dock inte min smak men..



Snygga brudar på ännu en tjejkväll!



Africaaan party för Sophias släktingar. Över 200 pers inne i lilla folkets hus! Men grymt var det!



Halv åtta hos mig!



Thaimat och bowling.. de bästa man kan göra i Uddevalla !



Firade Halloween hemma hos Ewe!



Firade Giselle med mat och fika på Coffee house



Bakade pepparkakshus med Jina


 


Fajitaas, mys och spel hemma hos Elin när vi firade jullovet! Snodde bilden från facebook..

 

Nu orkar jag inte lägga in mer bilder, men dessa sammanfattar nog året rätt bra! Hehe. Gott nytt år allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela