Nathalie Pahlenstam

Nytt jobb, träffat mina bröder, xfit!

Publicerad 2014-03-26 21:51:00 i mina dagar,

 
Hejhå grym dag! Har vart i skolan, och när jag satt på sista lektionen fick jag ett sms från Emil på Trädgårn om att jag fått jobbet där som jag sökte! Sååå jäkla härlig känsla och det ska bli så kul! Dem verkar vara ett riktigt härligt gäng som jobbar där och det är så skönt att ha lite koll på hur sommaren ser ut. Kommer ju att jobba på gymmet också vilket är perfekt eftersom tiderna aldrig kommer krocka!
 
Efter skolan åkte jag hem till Magnus och mina bröder och hälsa på, åt lax till middag och drack lite kaffe innan jag fick skjuts tilll gymmet där jag höll mitt xfit-pass som gick jättebra idag. Mycket folk och mycket energi! Kan ha vart jag som hade överdrivet med energi också men ah... kul iallafall! 
 
Har ännu en rolig sak på gång, men det vet jag inte om det blir av så de tänker jag inte avslöja ännu.. det kan dessutom dröja ett bra tag! Så mer om det senare, kanske.. hehe!
 
Imorgon är jag inte riktigt lika taggad på livet då jag ska till tandläkarn, och byta båge tror jag så kommer nog ha rätt ont i munnen imorgon.... Sen om jag hinner ska jag till mormor efter skolan där mamma och mina bröder kommer va eftersom mormor fyller år på lördag. 
Men, nu slocknar jag snart så trött jag är så ska hoppa in i duschen och sen sova. Nattii! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela