Nathalie Pahlenstam

Godmorgon!

Publicerad 2014-03-15 08:06:49 i mina dagar,

Uppe tidigt idag! Idag står x-fit på schemat och sedan ska jag sätta mig på en buss till favoritstaden Göteborg. Kanske lite shopping och mat och sedan sover jag där för imorgon ska jag och Lykke på Crossfit. 
 
Förövrigt så har jag haft en bra vecka. Jag har haft praktik varje dag, hållt x-fit i måndags och onsdags. Och annars gymmat lite. Mer än så har jag inte hunnit...
Praktiken går bra nu, det är kul och det känns tråkigt att det bara är en vecka kvar.. men det ska bli skönt att inte gå så långa dagar sen när skolan börjar hehe! 
 
Hoppas att ni har en bra helg, och fast de skulle bli snöblandat regn så ser det ut som att solen lyser nu iallafall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela