Nathalie Pahlenstam

Ganska skönt med helg!

Publicerad 2014-03-08 17:17:00 i mina dagar,

Igår åkte jag in till Uddevalla för att köra armar med Therese, fick mycket bra tips och vi fick ihop ett bra pass! Jag käkade lunch på gymmet där sen innan jag gick upp till Energy Fys och handlade för att sen ta bussen till praktiken. Jobbade till kl.19 och sen tog jag bussen hem och åkte direkt hem till Julia där det blev lite fredagsmys.
 
 
Kommer en video senare med lite övningar från veckan!
Idag har jag jobbat,överlycklig för att solen var framme men när jag sedan skulle gå hem blåste det bara och var svinkallt.... Menmen, sitter hos farmor nu iallafall och ska strax börja laga mat.
Vet inte riktigt vad som händer ikväll men jag har inte så mycket emot att sitta kvar i soffan hehe...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela