Nathalie Pahlenstam

Be the best version of you

Publicerad 2014-03-20 22:24:52 i mina dagar,

 
Trött tjej som är redo för att sova. Imorgon är det dags för sista dagen på praktiken, riktigt tråkigt faktiskt.. Chefen är inte där imorgon så idag fick jag en liten present som var ett par tights med blommigt mönster på (Inte som tröjan på bilden). Jättefina är dem, så om jag hittar något att ha till blir det att använda dem imorgon! Tröjan på bilden köpte jag på Cubus också såklart efter att ha tittat på den ett antal gånger.. blir perfekt sommartröja! Har förövrigt hållt mig rätt bra med att handla kläder trots att man ser så mycket fint när man praktiserar i en klädaffär. Jag har handlat ett linne och en kofta också, som jag älskar så det var okej! 
 
Förövrigt så har veckan rullat på.... jag och Lykke har försökt börja träna lite inför Tough Viking, men har inte blivit jättemycket träning på det ändå. Vi har kört lite greppträning, armgång osv och idag har jag kört lite löpträning vilket jag suger på än så länge. Så mer löpning för mig.... 
Annars har det blivit lite gym och igår höll jag ett roligt x-fitpass med grymma deltagare!
 
Imorgon blir det vilodag, men ska ändå till gymmet och göra lite jobb en snabbis och sitta i massagestolen för att sen mysa med Lykke som ska dit och träna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela