Nathalie Pahlenstam

2 veckor kvar

Publicerad 2014-03-09 19:46:03 i mina dagar,

Söndagen är över, helgen har som sagt bestått utav jobb. Idag körde jag även ben innan jobbet vilket tog så mycket energi att jag fick ont i huvudet haha. Käkade lunch och hann med en kvart i massagestolen innan jobbet. Jobbade på och sen fick Hugo ta över en halvtimme eftersom jag fick hoppa in och köra x-fit. Sen var de inte mycket jobb kvar innan jag slutade! Tänk om helgen kunder vara liteeeee längre..
 
Imorgon väntar en ny praktikvecka kvar, 2 veckor har gått och 2 veckor kvar. Sen när vi kommer tillbax till skolan gissar jag på 2-3 veckor innan påsklov och efter påsklovet kommer det knappt vara någon skola för så känns de alltid! Sen är de STUDEEENT! Fan va skönt de ska bli!
 
Efter praktiken imorgon ska jag hoppa in och hålla x-fit med herrlaget istället för GRITEN eftersom vi inte har någon Grit-instruktör just nu. Så det är vad som händer imorgon.
Nu intar jag soffläge resten utav söndagen och laddar för en ny vecka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela