Nathalie Pahlenstam

Mot Stockholm

Publicerad 2014-02-27 21:58:06 i mina dagar,

Gokväll! Har precis packat inför morgondagen då det bär av mot Stockholm för att se Avicii imorgon, och hitta på något annat kul på lördag. Kommer bli jättekul, åker tillsammans med Melina och Miranda!
 
Känns dessutom riktigt bra med en extra ledig dag för så trött som jag är efter denna vecka är jag då inte ofta... Det är kul med praktik, men det känns i kroppen att man inte är van vid att stå upp hela dagarna + att man jobbar längre tider än man är vad vid. Igår och idag åkte jag direkt till gymmet efter praktiken, höll i X-fit igår som blev riktigt bra trots att jag kände mig helt död och otaggad när jag kom till gymmet. Idag mosade jag axlarna lite innan det var dags att dra hem för att käka och packa. Åker hemifrån 6 imorgon så det blir nog till att sova strax.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela