Nathalie Pahlenstam

Helgen

Publicerad 2014-02-16 14:37:02 i mina dagar,

Standard att jag bloggar på söndagar eller? Ett inlägg i veckan typ, haha men det är bättre än inget. Har gått sista veckan i skolan på 5 veckor. Nu är det en veckas lov,följt av 4 vckor praktik som gäller. Har vart i skolan hela veckan, jobbat lite, vart förkyld, blivit frisk och tränat och så där.... När jag väl kom igång med veckans träning var det högreps som gällde vilket har resulterat i träningsvärk  VARENDA liten muskel. Gött dock men fyfan, benen har de vart värst i så jag har haltat i typ 3-4 dagar fram tills igår haha. 
 
 
I fredags höll jag i ett X-fitpass med fokus på puls eftersom det var alla hjärtas dag och vi ville jobba med hjärtat på alla passen. Efter det hängde jag med till Malin och var med tjejerna innan de drog ut. Åkte hem då, eftersom jag skulle upp tidigt på lördagen. 
 
 
På lördagen åkte jag in till Göteborg och mötte Lykke, tog oss vidare till Landvetter där vi var på vår första PT-timme i Crossfit på crossfitvästkusten. Övade mycket på teknik, olika squats, pressar osv. I slutet körde vi en WOD på 10 minuter som räckte för att vi skulle ligga på golvet, sjukt kul var deet! Blev lunch och mys i stan efter det innan jag tog bussen hem och gick till farmor. 
 
 
Idag är jag hos mamma, har myst, pratat, druckigt té och lagat mat. Nu ska jag strax åka för ett benpass i Munkedal! 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-16 14:56:57

En underbart mysig dag Nathalie💛💛💛💛

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela