Nathalie Pahlenstam

CHARMIGT

Publicerad 2013-07-31 23:02:18 i mina dagar,

 
 
 
Hehe jaaaa, mitt riktiga jag kom fram en stund när jag satt på jobbet. Så kom Caroline en stund och stod och stirra på mig genom fönstret, haha..... Nej men helt okej jobbdag asså! Carro kom som sagt en stund, sen satt Louise där en stund efter hon hade tränat.
Slutade 21 och då gick jag upp till mormor en snabbis för min morbror, Evelina och kusinerna var där. Vincent hade redan somnat men denna lilla gosen var fortfarande vaken så fick träffa honom.
 
Indoor walkingen var föresten så kul, åh va jag saknar det. Blir så sällan eftersom vi inte har de i Munkedal... menmen, nu har jag ätit kvällsmat och tänker gå och lägga mig. Morgonjobb imon, sen ska jag till Emmie en sväng och kanske kanske boka resaaaa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela