Nathalie Pahlenstam

21.03

Publicerad 2012-05-31 21:02:29 i mina dagar,

Hej på er. Sitter i sängen och längtar tills jag får sova. Haft en riktigt seg dag i skolan då vi har haft loppis så har stått på stan och försökt se glad ut, haha. Fett pinsamt var de... Men vi fick faktiskt sålt en del, mer än vad jag trodde iaf. Åkte hem vid tre och åt mat innan jag drog till gymmet. Körde ett x-fit pass och döda mig va död jag är. Riktigt jobbigt, men ska börja gå på det oftare! Sen tog jag de lite lungt och tränade lite mage medans Louise var på shbam och sen basta vi. Hon kom hem från Turkiet imorse så vi hade rätt mycket att snacka om, brun och snygg är hon! Åkte hem ungefär vid åtta och ska väl strax äta någon kvällsmat. Lite sovmorgon imon så vi börjar tio, två eller tre lektioner och sen tar jag helg. GÖTTT
Två bilder från loppisen!
Och två träningsbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela