Nathalie Pahlenstam

The Hunger Games.

Publicerad 2012-03-31 22:09:44 i mina dagar,

Kom precis hem efter en stund i Uddevalla med Thea, drog på bio och kollade på The hunger games. Riktigt mäktig film, tycker alla som funderar på att se den ska göra det för de var helt klart värt de!
Vi kollade på den tidiga filmen, så de blev en tidig kväll men de behövde vi båda två. Stackars Thea har vart barnvakt ända sen tidigt imorse, så hon var ju halvt död när jag träffa henne haha.
Men vi har haft en supermysig dag, och nu har jag precis gjort mig en varm chai som jag ska krypa ner med i sängen framför någon bra film.

Hoppas ni har en bra lördagskväll. Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela