Nathalie Pahlenstam

Helgen

Publicerad 2014-01-26 09:40:14 i mina dagar,

Sitter och kollar på ett revenge-avsnitt efter en god frukost, och taggar för ett benpass på gymmet snart. Efter det blir det jobb resten av dagen. 
Har haft en lugn och skön helg, i fredags blev det bio med Jina och Emmie. Vi kollade på Wolf of Wallstreet, sjukt lång film, men riktigt bra! Den var 3 timmar så det var lite jobbigt att sitta still så länge, men den var ju rolig så det vägde upp.
Igår efter jobbet så hämtade jag min bror och åkte till mamma i Fiskebäckkil där min morbror med familj var. Vi firade lite födelsedagar som har varit, mammas och min kusins och även min brors som är i februari. Fick en lite julklapp också som var ett presentkort i Nordstan, så snart blir det shopping i Göteborg!
Kom hem vid 21.30 ungefär så tog det lungt resten av kvällen bara och kollade på film. 
 
 
Bild från i torsdags när det blev käk på Cactuz!
 
 
Tog lite kort och insåg att jag har nått mitt mål jag hade i somras om att få lite större rumpa. Kan ju säga att jag för tillfället lever i ett par jeans för att alla andra är för små också... kanske inte var så bra mål just för plånboken. 
 
 
Tror att vi såg på fel film på bion, vi skulle nog ha sett på Walking with dinosoures (nej jag vet inte hur det stavas), men den filmen hade nog passat oss bättre...
 
 
Mamma bjöd på jättegod kyckling i ugn igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela