Nathalie Pahlenstam

Lång måndag

Publicerad 2014-02-10 19:43:35 i mina dagar,

Hatar verkligen måndagar.. tycker att det borde vara en obligatorisk sovmorgon i skolan på måndagar för det är inte mänskligt att ta sig ut och gå till bussen så tidigt. Skolan gick sjukt segt, vi har opponerat varandras gymnasiearbeten, två och två, så nu ska vi bara ta till oss av kritiken och skriva om lite sen är det äntligen färdigt!
Tog bussen till mormor efter skolan där jag har varit en stund, tanken var att träna efteråt men är fortfarande förkyld och hängig så fick vila en dag till. Jag övertalade pappa att vi skulle åka dit ändå när han hämtade mig för att sitta i massagestolen, så det blev 30 min där! 
Kom hem för en stund sen, har käkat kvällsmat och nu sitter jag med inpackning i håret som snart ska sköljas ur. Sen ska jag kolla på lite serier och lägga mig sjukt tidigt för imorgon tänker jag vara frisk när jag vaknar. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-11 05:30:33

Krya på dig riktigt ordentligt!
Drick mycket vatten med citron i.
Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela