Nathalie Pahlenstam

130924

Publicerad 2013-09-24 22:38:36 i mina dagar,

 
Ligger äntligen hemma i sängen efter en lång låång dag. Lyckats sträcka rumomuskeln, tror jag, det gör iallafall ont runt svanskotan men bara på höger sida så de var ett rent helvete att ta sig ur sängen imorse. Tog mig iallafall till skolan, och sen blev det bara bättre och bättre under dagen. Åkte direkt till gymmet efter skolan, jag strechade lite och så jobbade jag i receptionen, gick in och höll mitt cirkelpass som var grymt roligt idag med lite fler folk! och sen jobbade jag i receptionen igen tills stägning. Åkte hem, ätit kvällsmat och duschat så nu ligger jag här och ska sova om en liten stund!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela