Nathalie Pahlenstam

Time for wooork

Publicerad 2013-10-31 11:12:58 i mina dagar,

Varit vaken i några timmar faktiskt och är ändå sjukt pigg för att ha varit ute igår! Ska strax åka och hämta mina grejer hos Emmie innan det blir lite jobb, ska hjälpa till att inventera och kanske halloweenpynta liteeee?
 
Dagen/kvällen igår var asbra. Var på Indoor Walking med Julia, sen mötte vi Emmie och käka Cactuz. Hängde med Emmie när hon sminkade sig sen, tog typ två timmar haha. Men sjukt nice blev det, läskigast på hela kvällen var hon. Själv var jag inte läskig alls, haha. Körde på Michael Jacksson såååå japp.
Vi förfestade lite hos Emmie med några goingar och sen fick vi skjuts in till stan där vi drog på studentfest på Mortens. Hade en gryyyymt bra kväll, tänker slänga in en massa bilder när jag får det för jag tog inte så många som vanligt.
Men, dags att börja göra iordning sig för jobb. Bjuder på dessa tre så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela