Nathalie Pahlenstam

Längtar inte tillbaka eller såååå nej

Publicerad 2013-10-28 22:09:11 i mina dagar,

 
 
Bara för detta skitvädret och att det faktiskt är höst nu vilket gör mig deprimerad så kollar jag igenom bilderna från Rhodos och drömmer mig tillbaka lite. Sån jäkla underbar vecka, tänker ju lätt åka dit snart igen. Men ingen resa varken i höst eller vinter så får väl helt enkelt stå ut med regn, snö, kyla och mörker. Men mörkret kan ju vara det värsta, sen när man är i skolan att det kommer vara mörkt ute när jag går till bussen, och lika mörkt när jag kommer hem igen. Fy ....
 
Ahja, men idag kändes det iallafall helt okej att vädret sög eftersom jag har jobbat så jag hade inte haft något bättre för mig ändå. Är galet trött nu, så tänker kolla på något bra och sen sova. Imon blir det en sväng till torp och sen ska jag hålla pass och så där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela