Nathalie Pahlenstam

LÅNG TORSDAG

Publicerad 2013-12-12 21:50:00 i mina dagar,

Sitter och kollar på How I met your mother och efter något avsnitt till tänker jag sova. Lång dag idag, har varit i skolan, köpt julklapp, jobbat för Nordic Wellness på Hemköp där jag och Mohammed stod och delade ut gratis veckokort och gjorde lite reklam.
Efter det körde jag GRIT, fick med mig Julia och Lovisa. De var de nya passet idag, har bara kört de en gång innan på fitnessfestivalen. SÅ jäkla hemskt, går inte ens att beskriva. Och de kommer kännas imorgon, men ändå så kul!!
 
Imorgon ska vi fira Lucia i skolan tror jag på morgonen, sedan lektioner som vanligt. Ska även hålla x-fit med Skydd-klassen. Efter skolan blir det jobb igen, sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Hoppas ni får en bra fredag imon!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-12-13 04:13:16

Måste du ha en hel pepparkakshus stående på bilden. Jag är hungrig å klockan är bara 04.15
Hihihi😍😜😍😜

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela