Nathalie Pahlenstam

Bloggar ikapp

Publicerad 2013-12-29 22:07:00 i mina dagar,

Som vanligt har det gått allt för många dagar utan blogg, men vad gör det om tusen år?
Har iallafall haft en bra vecka och bra julfirande. På julafton var jag och pappa hos farmor, fick en skitsnygg tröja från IcanIwill som jag önskade mig, pengar till en crossfit-introkurs, lite flytta hemifrångrejer och lite annat bra. Åt farmors goda julbord, och sen gick vi hem igen på kvällen. 
På annandagen höll jag i ett x-fitpass och sen åkte jag, mina bröder och mormor till mamma för att fira jul där med henne, Claes och Claes föräldrar. Fick faktiskt inte julmat där utan mamma hade gjort en asgod kycklinggryta istället, gjorde nog inte någon något eftersom alla var rätt trötta på julmat haha. 
Fick mig ett par assnygga träningsbyxor från Better Bodies! Sen på kvällen åkte jag hem till Jina och kollade på film och myste. 

Sen i helgen har jag jobbat, vart på Torp och i stan, jobbat lite mer och idag körde jag ben innan jobbet. Högreps och fyfaaaaan vad det är jobbigt. Inte nog med det, så ringde Sofia när jag jobbade och kunde inte hålla i GRIT-passet så jag fick hoppa in och köra X-fit istället. Kändes gött i benen, haha. Men så gött efteråt! 
 
Satte mig en kvart i massagestolen efter jag hade stängt också. Tyckte jag förtjänade det hehe.. Sen har jag bara suttit hemma nu sen jag slutade. Kollar på The Walking Dead och tanken var att jag och Jina skulle se det tillsammans för att det är för äckligt för att kolla på själv. Men jag har inte kunnat hålla mig.... inne på andra säsongen! Haha jag suger. 
 
Imorgon är det jobb som gäller och innan det blir det lite fix för nyår och ett GRIT-pass. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela