Nathalie Pahlenstam

Fredag....

Publicerad 2014-03-21 21:31:21 i mina dagar,

 
Sitter hemma framför Tvn och har precis varit med Lykke. Det blev en kort men mysig kväll då hon skulle upp och jobba tidigt imorgon. 
 
Har gjort min sista praktikdag, någonsin faktiskt, och det känns rätt tråkigt. Har haft det jättebra på Cubus så det ska bli tråkigt att gå tillbaka till skolan på måndag. Slutade 16 idag så tog bussen till gymmet och kollade igenom lite vilka varor som ska köpas in nästa gång. Ingen träning idag så det blev en halvtimme i massagestolen istället medans jag väntade på Lykke som tränade lite. Sen åkte vi och handla och åkte hem hit. Vi lagade kyckling, sötpotatis och tzatsiki. SÅ gott blev det! Sitter fortfarande i matkoma.. 
 
Imorgon ska jag hålla i ett x-fitpass och sen vet jag inte riktigt vad som händer mer. Kaaaaaanske springa lite....? 
Menmen, resten av min kväll ser lugn ut så jag önskar er en bra fredagskväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela