Nathalie Pahlenstam

24/3

Publicerad 2014-03-24 21:00:25 i mina dagar,

 
Måndagen är gjord! Nedräkning till helgen... Träningen gick grymt bra idag. Gjorde de som står på översta bilden, som sammanlagt blir 300 reps. Tog mig 18 min men det var bara för att jag inte kan göra så många pullups åt gången.... klarade det dock över förväntan så det var nice. Precis när jag var färdig med detta kom Anna och hängde på på ett gött ryggpass. 
 
Nu har jag käkat kvällsmat och duschat och är redan redo för att sova. Får bli ett walking deadavsnitt innan bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela