Nathalie Pahlenstam

Söndag

Publicerad 2014-02-02 12:59:02 i mina dagar,

 
Blev en sväng till Göteborg igår, körde x-fit i Backaplan och efter det blev det lite bastu med Lykke och sedan lunch i stan. Åkte sedan hem till min morbror och kusiner i Landvetter och hälsade på dem en lite stund innan jag tog bussen hem igen. Bra dag!
 
Idag är det söndag, ligger och lyssnar på Body Radio och taggar för ett benpass lite senare. Ska bli kul, lika taggad som alltid inför benpasset! 
Hoppas ni har en bra söndag!

Kommentarer

Postat av: Lykke

Publicerad 2014-02-06 12:33:50

puss på dig sötis!!! fasen vad jag längtar till nästa helg :D :D :D CROSSFIT!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela