Nathalie Pahlenstam

2

Publicerad 2013-10-21 22:03:00 i mina dagar,

 
2 härliga gruppbilder med 2 härliga gäng. Översta bilden är från när vi körde GRIT - challenge här i Munkedal förra veckan. Fan va det var kul! Och svettigt, och jobbigt men kul haha! Den andra bilden är från sista dagen på aerobic/step/MRL-utbildningen. Även det var väldigt svettigt, jobbigt och roligt men också sjukt lärorikt och inspirerande. Alltid kul att träffa nya sköna människor dessutom.
Angående utbildningen då så är jag fortfarande inte färdig, utan ska skicka in en video när jag kör så småningom när jag har övat lite till, men just nu får jag ta nån vecka att vila från det mest för huvudet för jag är helt slut på att räkna takter hehe.
 
Annars då så har jag tagit det så lungt som möjligt idag. I skolan hade vi även möte med Harrys, som vår klass har börjat samarbeta med. Vi har lite olika uppgifter, men jag och några till arbetar med evenemang så det kommer nog att hända lite roliga saker på Harrys i Uddevalla framöver!
Menmen nu är klockan bara 22, och jag vill redan sova. Kommer bli många tidiga kvällar innan jag är utvilad haha, men det är ju sista veckan innan lov så jag ska nog klara mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela