Nathalie Pahlenstam

Morrocanoil

Publicerad 2013-11-14 22:01:30 i mina dagar,

 
Fick fylla på lite med det här favoriterna igår. Helt klart bästa produkterna jag nånsin har lagt pengar på, och jag har använt de i över ett år nu!
Använder mest schampoo, balsam och oljan men även inpackningen ibland. När man har använt den ett tag behövs den dock jättesällan för håret blir så bra ändå! Precis tagit en dusch med detta och känner mig aslyxig haha!
 
Annars så har dagen varit... lång. Som alla dagar denna veckan.. Blev praktik på Kahls fram tills 16 och kl 17 började jag mitt egna jobb. Jobbade bara runt en timme dock, sen tog Emma över och då stack jag in på Griten. Fyfan va de va tungt idag, hade ätit för tätt inpå också hehe. Men det gick ändå, jag var helt slut efteråt så något rätt måste jag ju ha gjort.
Imon är det äntligeeeeeen fredag!

Kommentarer

Postat av: Mamma Grundén

Publicerad 2013-11-14 22:10:33

Var det julklapp förra året?
Är det bra för att förebygga hårsvall.?
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie

Nathalie Pahlenstam - 18 år Tränar & Jobbar på Nordic Wellness i Munkedal som instruktör och receptionist. Tränar för Fitness five 2015 och lite småtävlingar till hösten. I min blogg skriver jag väldigt mycket om träningen, men också om allt annat jag gör på fritiden och lite sådär.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela